• optisyen sözlük yazarları

    3.
    Sor her yıl 2 gözlük kırıyorum.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • üstteki yazarın maaşını tahmin et

    19.
    Holosko+ bir miktar para.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • polis suçumuz yokken bizi dövebilir mi

    10.
    Dövemez arkadaşlar.

    Bundan yıllar önce karakola götürdüler. Götürürken polise küfür ettim ana bacı. Sonra çıkartmaya geldi bizimkiler beni çıkarken komiser dedi memur arkadaşlara küfür de etmiş. Amcam var dedi oğlum ettin mi evet ettim yalan mı söyleyim ama onlar önce küfür ettiler bende onlara ettim 24 saat kamera kaydı yazıyor o kayıttan izlersiniz sizde dedim. Komiser, memurları çağırdı böyle bir şey oldu mu dedi oldu komserim dedi. Heh işte onlar küfür ediyorsa bende onlara ederim gidip istediklere yere beni şikayet edebilirler serbestler bu konuda ama sonrasında bende onları şikayet edeceğimi belirtmek isterim dedim konu orada kapandı gitti.

    Polislerin bir çoğu maalesef kanun bilmez kişiler. Üniforma giyince herşeyi yapacaklarını zannediyorlar ama öyle bir hakları olmadığını kendileri bilmiyorlar.

    Siz cahil olmayın açın kanun okuyun sallayın bir şeyler bilmedikleri için zaten giderler.

    Bir günde sol şeritten özel bir araç 50 ile gidiyor acelem var selektör yapıyorum çekilmiyor da silme geçtim bunu gaza bastı ilerde geldi durdu. Camı açtım

    + Napıyon sen ?
    - araba sürüyorum gaz pedalı çalışıyor bu arabanın.
    + Hız limitini aşıyorsun.
    - peki bu sizin sorununuz mu ?
    + Ben polisim kontrol noktasında bak seni durdururum ilerde.
    - durdur ne olacak tüm evraklar tam
    + Hız limitine uymuyorsun birde bana makas atıyorsun.
    - iyi ispatla o zaman sözle olmuyor hiçbir şey. işe yetişmem lazım sizle de uğraşamam varsa aracınızda kamera ver arkadaşlarına peşimden göndersinler cezayı boş yazma kanıtsız diye itiraz ederim.
    + seni durduracaklar ileride.
    - yetişirseniz durdurun o zaman ben 160la yola devam ediyorum.

    Adama bak la sen kimsin de hem sol şeriti kapatıyorsun sonra da seni durdururlar ileride diyorsun durduran da olmadı. Durdursa bile en fazla src yok diye ceza yazar başka da bir şey yapamaz.
    4 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • 4 bin tl maaşla çalışacak eleman bulunamıyor

    15.
    4000 lira MAAŞ iLE GEÇiNME FORMÜLÜNÜ DE VERSELER iYi OLUR Arkadaşlar.
    2 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • 13 ekim 2021 dolar kuru

    5.
    Ytd olmamakla birlikte hedef 9.20-9.34 bandı 2011 örnek.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • kyk yurtlarındaki yemek vs ibb yurtlarındaki yemek

    2.
    KYK yurdunda yemek 13 lira mı oldu AMK oha. 1.25 liraydı la.
    2 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • yazarların beceremediği şeyler

    19.
    Sigarayı bırakmak ama bırakacağım onu da yeter artık.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • erkeği mutlu etmenin yolları

    135.
    Patates kızartması yapmamak hatta hiç.kızartma yapmamak. Midem bulanıyor amk
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • misafir gelmesini seven insan

    3.
    Kankam aradı 1 aylığına sana geliyim mi bir şeyler öğret bana diye dedim çık gel kanki takılırız inşallah gelir de 1-2 ay barabar yer içeriz.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • sigarayi birakmak isteyen insan

    4.
    Şahsımdır. son gelen zamdan sonra yeter bunlara verdiğim vergi dedim de nasıl bırakacağımı hiç düşünmedim.
    2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • öğretmen adaylarına müjde

    4.
    Müjde sıralamalar 350000 olmuş.
    2 -2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • öğretmen olunca yapılacak küçük şımarıklıklar

    21.
    Alınan 10.000 lira maaşla hemen pavyona gidilebilir.
    1 -4 ... yesil yelekli mehmet aga
  • beni sürekli eksileyen ipneyi bi elime geçirirsem

    2.
    Benim iki tane var vip müşterim biri sürekli saçını boyatıyo diğeri ise öretmen ikisinin de eksi vermesi iyi bir şey sonuçta öretm*n ile aynı düşüncede olsaydım IŞiD'e rica ederdim şu kafamı kesin diye.
    2 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • seninle şöyle olabilirdik

    2477.
    Böyle çocumuz olabilirdi.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2192279/+
    2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • hoşlandığınız kişiye ilk adımı nasıl atarsınız

    190.
    Euzü besmele diyerek sağ ayağımla atarım.
    2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • geometri

    278.
    Şahsımın en iyi yaptığı 3 dersten biridir. Diğerleri mat fizik.
    1 -2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • tanzim araç satışı

    1.
    Yükselen araç fiyatlarının düşmesi için yapılması gerekendir. Kuş grubu araçları 60.000 olmuş diyorlar. Aqqw faça şahinine 100.000 lira istiyor keko ya. Abartı egzoz var diye de yazmış.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • su içsem kilo verir miyim sorunsalı

    1.
    Merak edilen sorunsaldır.

    Geçen aqqw bilardo oynarken bilardo topunu beton santraline kaçırmış. O derece kötü oynayıp Semih saygıner izlio işte. Neyse oraya gidince bir kantara çıkıyım dedim çıktım ki aman Allahım 110 külo yazıyor çok külo almışım dedim ve her sabah 2 bardak ılık su içerek 10 külo verdi yazısını gördüm sizce her sabah 2 bardak ılık su içsem 2 aya 90 küloya düşer miyim?
    -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • süt içmek boy uzatır mı sorunsalı

    1.
    Merak edilen sorunsaldır. Askerlik muayenesi için gittim doktor boyumu ölçtü biçti baktı etti 164 cm buldu sonucu hiç süt içmiyor musun sen dedi sizce süt içsem boyum uzat mı arkadaşlar?

    Not: yaş 37
    3 ... yesil yelekli mehmet aga
  • akp olmasaydı 8 liraya benzin alamazdınız

    1.
    Biraz kıymet bilin AKP olmasa 8 liraya benzin almak hayaldi. 5 lira falan olurdu. 8 liraya benzin alabiliyorsunuz daha ne.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • yeni şeyler getiriyorum