• pcr test sonucunun hala çıkmaması

    1.
    Laborantlar napıyor kardeşim. Ağzımıza o çubuğu sokuyorsunuz hala sonuç yok. Olabilir mi böyle bir şey ya.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • sözlük fakirlerine yirmi lira vermek

    1.
    Bol gönüllü şahsımın yapacağıdır.

    Zaten 10 kişiyiz çoğu da zepzengin.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • aşı kartı olmayan sözlüğe alınmasın kampanyası

    1.
    An itibariyle başlatılan kampanyadır.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • sözlükte bulunan kilim adamları

    1.
    Boş beleş kişiler değillerdir. ilim irfan için çabalarlar.
    -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • yumoş kokayım derken bok kokan tip

    1.
    Kıyafetlerine doğal kokusunu süren tiptir.
    2 ... yesil yelekli mehmet aga
  • yumoştaki ayıya benzeyen tip

    1.
    Kendini nevresim takımı zanneden tiptir ama gerçekte ayıdır.
    1 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • yumoş yerine sıvı deterjan kullanmak

    1.
    Aklı başında her bireyin yapması gerekendir.

    Yumoş boştur para verilmez.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • yumoş yerine bok kokan nevresim takımı

    1.
    Pisliktir. iyyyy iğrenç.

    Mikrop yuvası nevresim takımıdır.
    3 -4 ... yesil yelekli mehmet aga
  • kokuşmuş yumoş

    1.
    Kendini güzel zanneden kokuşmuşlara verilen isimdir.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • sözlük bilim insanlarından covid19 aşı yorumu

    1.
    Merak edilen yorumlardır.

    Aktif ve inaktif aşılar hakkında ve olası sonuçları hakkında fikirlerinizi beklemekteyim.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • erekto

    1.
    Bulgarca kaveye giden seyyar kitabcı anlamına gelen kelime.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • kezo su

    1.
    Bir kız ismidir.
    3 ... yesil yelekli mehmet aga
  • cahiliye bölümünden mezun olmak

    1.
    Sözlükte bolca bulunan kişi olmaktır. Aqqwah olabilir.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • ben hariç herkes sapyoseksüel olmuş

    1.
    Şahsım sapyoseksüel olduğu için kinamioyu sevio.
    -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • kerem oyundan çıkartılmalı diyen kız

    1.
    ideal kızdır. Allah hepimize nasip etsin beyler. Bu kızın gördüklerini Fatih terim görmüştğr inşallah.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • kezo kahvaltısı

    1.
    Şekildeki gibidir. Kuruyemiş varsa kezo kahvaltısıdır.

    (img:#2185793)
    3 -1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • erecto neden kitap çıkartmıyor sorunsalı

    1.
    Merak edilen sorunsaldır.

    Gelişmelerde erecto ve ütopik dayılar kahvesi isimli kitabı çıkmıştır yazısını neden göremiyoruz ?
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • günde 2 litre süt içince boy uzar mı sorunsalı

    1.
    Merak edilen sorunsaldır.

    Arkadaşlar merhaba, boyum 161.56 santimetre 35.583333333 yaşındayım. Boyunu uzatmak için her gün 2 litre laktozsuz süt içsem (malum laktozlu süt dohanıyor bünyeme) boyum 2 aya 1.80 metre olur mu ?
    -3 ... yesil yelekli mehmet aga
  • her bokla manita yapmak

    1.
    Sözlükte gördüğüm durumdur.

    Satranç oynayıp yapılıyomuş. Meslekle yapılıyomuş. Gey olarak yapılıyomuş. Uzun boylu olunca yapılıyomuş. daha neler vardı ya unuttum.
    1 ... yesil yelekli mehmet aga
  • ilk buluşmada pembiş gömlek giyen erkek

    1.
    2. Buluşmada ojesini sürmeyi garantiye alan erkektir.

    Edit: Allah hepinize nasip etsin beyler en azından karı kıza ağız eğmemiş olursunuz. Ben ilgilenmiyorum erkeklerle hepsi iğrenç.
    ... yesil yelekli mehmet aga
  • yeni şeyler getiriyorum